יום שלישי, 16 ביוני 2009

מחשבון שמחשב אפשרויות מילוי קונטיינר

לפניכם קישור למחשבון חכם שיודע לחשב את אפשרויות וצורת ההכנסה של קרטונים לקונטיינר או למשאית משלוח וכן את הנפח הכולל שהמשלוח מכיל וכן את גודל הקונטיינר הרצוי במקרה של משלוח כזה.

יום רביעי, 10 ביוני 2009

המחירים בסין ירדו זה החודש הרביעי ברציפות

המדד רשם ירידה של 1.4% במאי. עיקר הירידות היו בתחומי הדיור, המזון ומוצרי הצריכה. כלכלנים סינים מזהירים ממצב בו יעכבו הצרכנים קניות גדולות בציפייה להמשך הוזלות
ynet
פורסם: 10.06.09, 11:37
מדד המחירים לצרכן בסין ירד במאי ב-1.4%, ירידה חודשית רביעית ברציפות. כך עולה מנתונים שמפרסם היום (ד') משרד הסטטיסטיקה בבייג'ינג, כפי שדווח בסוכנות הידיעות בלומברג. יותר מאשר חשש מדיפלציה, נתפס הנתון בקרב כלכלנים ובקרב ההנהגה הסינית כסימן מעודד, שיאפשר לסין לשמור על ריבית בנקאית נמוכה ולהמשיך להמריץ את הכלכלה. כיום עומדת הריבית בסין על 5.31%, הנמוכה מזה 5 שנים.

"הכלכלה הסינית כבר מתאוששת, וברגע שהיא תצבור מומנטום, המחירים יחזרו לעלות", אמר שרמן צ'אן, כלכלן של מוד'יס בסידני. ירידות המחירים היו בעיקר בתחומי הדיור,
המזון ומוצרי הצריכה. מדד המחירים ליצרן צנח אף הוא במאי, בשיעור של 7.2%, הגבוה ביותר מאז החל איסוף הנתונים".

מדד שנגחאי קומפוזיט עלה ביותר מ-1% בעקבות פרסום הנתונים החדשים. למרות מצב הרוח הטוב בקרב המשקיעים, מזהירים כלכלנים בסין, שירידות המחירים עלולות להתגבר ולעכב את התאוששות המשק, כיוון שהצרכנים יעכבו קניות גדולות, בציפייה למחירים נמוכים עוד יותר.

למרות אזהרות אלה, נראה שסין חוששת דווקא מחזרה של האינפלציה וחוקרים במכון מטעם הממשלה פירסמו היום אזהרה, לפיה זאת עלולה לחזור בקצב מהיר יותר מאשר ההתאוששות הכלכלית. הם כתבו, כי הבנק המרכזי צריך לשוב ולהעלות את הריבית, אם המדד יעלה מעל 3%.

יום ראשון, 7 ביוני 2009

הרשמה לניוזלטר



















דואר אלקטרוני
שם